Film mys med mig själv

Ingen bloggning idag för har varit rätt upptagen med solning och en massa ;)

Iaf så nu ligger jag i sängen och kolla på high school musical 2 och har tårar i ögon för de känns som mig i några låtar och känns bra att de inte bara är jag som känner så.. Saknar min pojkvän ännu mer nu också :( snart är han hemma iaf längtar ska försöka komma på nått speciellt vi kan göra inte gjort nått sånt på länge.. Men de är så svårt när man inte har körkort eller nått sånt men får väl använda fantasin. Måste få till nått före skolan börjar, ska bli kul att vi går på samma skola iaf!!!

Min nyaste sak jag har gjort helt själv till och med ljus hållaren, känner mig rätt duktig faktiskt! A hjärta K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0