Tre jular på rak är inget att rekommendera

Tre jular på rak med tidiga morgonar och jobbiga ungar är då inget att rekommendera. Jag och Alex är helt slut nu kan jag säga kommer sova hur långe som helt i mon. Idag var vi iaf till farmor och farfar med pappas släkt, vi åt fikade och öppnade mer julklappar.. Jätte nöjd med alla mina julklappar som jag fått på dom här tre dagarna.
 
Måste ju säga vad jag fick av Alex, jag fick Nicki Minaj parfymen som är de enda jag önskat mig och som jag listade ut för ganska länge sen.. sen så ska jag få ett halsband med hans namn som inte hann komma som jag också har listat ut.. inge kul att va så smart som jag..stackars lilla alex! 
 
Det kommer komma massa bilder sen men jag glömde kameran hos farmor så dom kommer nog inte på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0