Vila i frid rami

Igår så gick en kompis i min klass bort. De kom några trårar igår när jag fick reda på de. När jag kom in i klassrummet idag så va stämningen väldigt annorlunda, de förta jag möttes av vad en gråtandes klasskamrat sedan när jag kom in i klassrummet och stämingen va inte som vanligt utan ingen pratade de var helt tyst alla kollade ner ibänken. Det stod tre ljus på hans plats, där jag brukar sitta ibland.. Sen när alla hade kommit så kom den in en präst och alla lärare och berättade lite om vad som hade hänt och så då kom tårarna igen och dom kom för hela klassen. Så orättvist att nått sånt ska hända en 16 åring, de är ingen värd. Jag har lärt mig att jag ska ta hand om mina nära och kära för en sekund senare så kan dom va borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0