2011 vs 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort massor! tex åkt utanför europa.



Har du några nyårslöften?

Nej de har jag inte riktigt. men jag ska bli bättre i skolan.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

 


Vilka länder besökte du?
Tunisien.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Lyssnat på onördiga perssoner som bara gör mitt liv sämre!

 


Bästa minnet från 2011?
Min finaste pojkvänn ♥

 

 

Bästa köpet?
De måste vara min Iphone. Utan den..inget liv.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Onödigt som jag ska sluta med och spara pengarna ist!



Gjorde någonting dig riktigt glad?

En massa saker! går inte att ta ut nått.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag skulle säga att de här året är de mest udda och de har gått upp och ner, så de är båda.



Favoritprogram på TV?
Kollar nästan aldrig på tv.




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
nej men nått jag inte vill ha är, falska vänner som tror att dom kan komma och gå och lägger sig i allt!


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
nya vänner och ett perfekt år med bästa vänner och pojkvänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0