plågsam dag

Tjena folket jag tänkte berätta vad jag har gjort idag. Jo ni, jag har setat i en bil i nästintill 9 timmar. Nej men vi åkte hem från åre idag och vi var två bilar en helt plötsligt så lyste olielampan på andra bilen och de blev ett himla åkande hit och dit. Det hela slutade med att vi fick boxera bilen i två timmar som det igentligen ska ta men det tog "lite" längre tid eftersom vi åkte i 50.. Tänk känslan när du åkt 4 timmar i en bil och sedan ska du sitta och åka i 50! Plågsam dag och inte slut där, nu ligger jag i sängen och har världens huvudvärk och hals ont kan till och med ha lite feber.. 
 
Med detta depp inlägg så säger jag godnatt och hoppas ni mår bättre en mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0