fan..

Ligger i Alex säng just nu helt slut i hela kroppen känner att jag knappt orkar skriva men vad gör man inte för er? Har gått och blivit sjuk som ni kanske har insätt. Jag får typ panik när jag är sjuk för jag tycker de är en sån obehaglig känsla i hela kroppen. Måste liksom ligga under täcket och andas för att de inte ska göra cp ont i näsan, men de är bara att stå ut.. trött på detta nu! 
 
Måste ju också säga att frukosten i morse va sjukt mysig, Melissa och Marcus (Alex syster och hennes pojkvän) kom också för dom blev så avundsjuka för att vi hade blivit bjudna på frukost så dom bjöd in sig själva haha! alltid lika kul att träffa dom.  
 
Här ser ni har ett helvete ser ut, tår ögd för jag nyser stup i kvarten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så sjukt snygg karin, önskar jag kände dig bättre

2013-02-16 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0