Helgen i en text

Kom nyss på mig att jag glömt bort att blogga i helgen. Har haft fullt upp eller aa de beror på hur man ser de. Fredags så va jag med saknade Victoria, den kvällen kunde ha varit så mycket bättre så vi här bestämt att göra om de en annan gång. Lördagen så vaknade jag upp bredvid min prins som kom sen på fredagen. Vi gjorde ingen ting speciellt va ute och åkte Bob och pulka, senare på kvällen blev de att äta hur mycket godis som helst och kolla på värdelösa melodifestivalen.. Vi gick och la oss runt 2 så vaknade vi runt 9?? Så skulle Sara och Martin till Aqua Nova så vi hängde på dom. Sjukt länge sen jag var där så de va kul så som jag har längtat att åka dit. När vi kom hem satte vi oss och käkade en varsin B&J så tjocka som vi är. Puss nu ska jag ta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0