some shit

Igår kväll så var Alex, Filip, Johanna, Gidde, Anton, Jokim och jag ppå olerys och kollade på fotboll. Måste erkänna att jag hatar att kolla på fotboll och mest skämdes när dom satt och skrek.. men de är ju ändå roligare att vara ute och träffa vänner en att sitta hemma och tråka. Efter matchen så följde jag med alex och sov där och nu ska jag berätt hur irriterad jag blev i morse. Vi hade klockan på 07.45 men alex hade så ont efter sprutorna så han stannade hemma och jag började 9.20 så jag gick upp tio i 9 och fick stressa som fan och när jag precis ska kliva på bussen så skriver jenka att vi inte har nån tyka så vi börjar 10.30.. fast sen när jag kommer in i klassrumet så kommer de en glad nyhet, det står att vi inte har nån idrott så de va nice! Så min dag bestod av en timmes samhäll sen åkte jag hem till Älsklingen igen.
 
Ointresssant inlägg kännde jag där..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0