beautiful friend

Jag och Alex drog ner på stan en stund idag och jag må säga vilken pudding han va (så klart han är när jag valt hans outfitt). När han skulle åka så mötte jag upp mamma på stan för att umgås lite med henne och alla vet att gå på stan med mamma lönar sig för pånkan. Fick iallafall hem 3 bhar, 2 trosor, en sport bh i coolaste färgen och jag har äntligen tagit tag och skaffat mig mina helvita höga converse gått och funderar på dom i flera månader nu så tyckte de va tid att köpa dom, de går att matcha till allt helt perfekta alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är ni tillsammans igen? :D

Svar: De finns en risk att vi är på väg till varandra ja ;)
kariins.blogg.se

2013-07-27 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0