oz the great and powerful

I fredags så tog jag och Alex och ängnade all vår tid tillsammans. Mycket skönt och väldigt behövligt. Vi började att gör hemgjord pizza med alex mamma sen så hade vi lite fredags mys med hans systrar tills vi åkte ner på bio. Vi såg filmen OZ ibörjan av filmen blev jag ganska rädd att jag hade valt världens dåligaste film men.. den blev bra, sjuk bra faktiskt hoppas på att de kommer en nr 2. Men rekommenderar er att se den speciellt om ni älskar lite små barnsliga filmerm och i 3D de tog filmen till en ny nivå. Ska också tillägga att de va första gången jag och alex gick på bio själva haha tog bara ett och ett halvt år.. Sjukt mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0