bra helg

Helgen är redan planerad och de ska bli så kul! På fredag så ska vi ha en lite grill mys fest hos victoria. Vi ska bjuda över några sen så ska vi bara mysa och grilla vid vattnet så vi hoppas på fint väder. På lördag så ska jag på lokalfest och även där spändera timmarna med victoria. Vi ska skaka på röven och bara glömma alla bekymmer som vi har (kan behövas). Så ska jag även försöka på mig en liten hemlis haha. Så jag ser väldigt mycket fram till helgen så hoppas tiden går fort fast inte för fort för jag har en uppsatts på 10 sidor som ska vara klar på fredag..

Kommentarer
Postat av: sis <3

aw gosigt du skrev!! Längtar fett mycket, kommer bli as bra :D

2013-05-21 @ 22:46:50
URL: http://victorialinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0