Livet är inte alltid en dans på rosor

Hade en mysig plugg kväll med Victoria. Vi låg och pratade om allt hur länge som helst innan vi helt plötsligt somnade. Alla borde ha en tjej kompis som förstår allt man säger och vet hur man känner hur skönt som helst. Love That girl. Ska även sova och ut på lite roligheter med denna brud idag igen! Kommer bli sjukt skoj även fast jag tänker 24/7 på en människa som jag saknar enorm och som jag så gärna skulle vilja prata med.. Livet är inte alltid en dans på rosor kan man sägen även fast jag vet att de kan bli de bara jag fick chansen att bevisa de för den.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 8-9 så jag och några kan åka och hämta upp Victoria i hosjö, ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0